Project aanvragen

Vul hier uw aanvraag in of download het document voor uw initiatief, project of evenement. We zijn benieuwd naar uw plannen!

Goed om te weten: Bedrijvenvereniging Haren behandelt iedere eerste dinsdag van de maand de binnengekomen aanvragen en neemt daarna zo spoedig mogelijk contact met u op.

Soms worden aanvragen gedeeltelijk gehonoreerd of afgewezen. Houd daar rekening mee. U ontvangt altijd per mail een motivatie voor (gedeeltelijke) toekenning of afwijzing van uw aanvraag.

Als de aanvraag wordt toegekend, zijn extra documenten (begroting, uittreksel Kamer van Koophandel) en een handtekening nodig. Hier wordt per mail om gevraagd.

U kunt de aanvraag ook downloaden, invullen en mailen naar info@bedrijvenverenigingharen.nl.

Reacties zijn gesloten.